På intressefronten intet nytt

Inte hänt så mycket på ett tag. Var ute i Onsdags och sen igår, o som vanligt blev det rätt blött.
Igår hade jag det ytterst tveksamma nöjet att betala 150 spänn för att gå in på Statt i karlskoga då en viss Martin Stenmark var p besök. Inte de bäst spenderade 150 spännen i mitt liv kan man säga. Det var roliga förfester dock, som började vid 1400 ungefär då FCZ var på besök i stan o spelade mot ett lokalt lag.

Idag har jag bara kollat på film, några besvikelser och en o annan positiv upplevelse.

Evan Almighty: Uppföljaren till BRuce almighty, med Steve Carell i huvudrollen. Då jag tidigare har sagt att Steve Carell är en av de roligaste jag vet just nu så hade jag skyhöga förväntningar. Skrattade dock inte en enda gång under filmen, trots att jag var bakis. Carell kändes obekväm i rollen, osm inte kändes som klippt o skuren för honom.

1408: Mikael Håfströms Hollywoodskräckis som har blivit tokhypad, åtminstone i svensk press, för att den inte innehåller så mycket blod, utan mest psykologisk skräck. Fint filmhantverk, men det blir aldrig läskigt tyvärr, hade hoppats på mer.

Shrek 3: Jag är inget skitstort fan av dessa filmer, men när Donkey (Eddie Murphy) sjunger Cats in the cradle garvar jag som fan. Ett bra soundtrack och naturligvis skitsnygg animering,

Hannibal Rising: Filmen so förklarar varför Hannibal Lecter är så sjuk som han är. Denna har fått väldigt mycket skit, så jag var tveksam till den. Den överraskade dock positivt och var helt okej. Den var aldrig lika vidrig som till exempel När lammen tystnar, men en helt okej thriller, och en bra bakgrundshistoria till en av de vidrigaste filmserierna, och collaste skurken, nånsin

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kolla in: http://www.fireinsidemusic.com/iwalktheline.
Vad tycker du?

2007-07-02 @ 14:39:49
URL: http://jezzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0