Det var jag, Petter, Sebbe, Markus, Erik och Lögnaren

Var precis nere o spelade basket, körde 21 som vanligt.... Vi suger ju i största allmänhet på basket, det är faktiskt svårt att tänka sig att det finns folk som är sämre än oss.. Faktum är ju att det finns folk som knappt vet hur en boll ser ut o skulle förmodligen träffa sin egen pung i stället för o få den mot mål... Mitt i allt kommer en kille o frågar fall vi ska köra tre mot tre; - Jorå, sa vi, men vi är dåliga som fan... Han hävdade då att han inte spelat basket på sex år, o han bara råkade ha med sig en basketboll den här dagen. Han gjorde nio av elva mål för sitt lag, sen gick han, o där stod vi, våldtagna, med gråten i halsen o insåg att vi var ännu sämre än vad vi hade erkänt oss vara....

För övrigt gillar jag inte idén med blog, det känns för utelämnande, därför kommer det stå otroligt lite intressant om mig som person, jag gör det för att folk som vill ha koll på vad jag sysslar med på dagarna, eftersom jag läser på universitetet, vilket innebär att man har en miljard timmar fritid i v eckan, och den mesta går åt till att prata skit o dricka öl...

För övrigt så är Anti-Flags platta "For blood and Empire" den bästa jag lyssnat på på ett tag...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Whoha. Första inlägget, way to go! Basket e kul, jag lovar dock att jag är sämre än er. Ikväll blir det grill och öl. Gött

2007-06-04 @ 17:13:54
URL: http://jezzz.blogg.se
Postat av: Isa

Hej!
Kan du inte hälsa världens bästa Sebastian från mig?!
Isabell

2007-06-05 @ 10:37:41
URL: http://wisegirl.blogg.se
Postat av: Annarki

oh, så du har oxå hittat till bloggvärlden..? mwahhahh!

2007-06-10 @ 07:51:58
URL: http://annad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0