Teknikslaven David

Vad gjorde man innan man hande mobiltelefon? Alltså, jag vet ju svaret, man ringde med sin fasta telefon och stämde träff.. Nu är det så att jag inte äger en fast telefon, onödiga abbonemangskostnader. Jag har för tillfället inte heller någon mobiltelefon, eller, jag har en, men inget fungerade SIM-kort. Jag råkade tappa bort min telefon på krogen förra onsdagen, ringde o spärrade kortet, och fick sedan tillbaka telefonen dagen efter, men jag måste vänta på nytt kort.

Det har varit en väldigt prövande tid detta, det är sjukt vad man tar såna saker för givna... Det jobbiga är att jag har två jobb som med största sannolikhet har hört av sig under tiden. Det är tur att ma nhar Internet och msn iallafall, så man kan få tag på folk o inte blir helt isolerad.. Vad gjorde man innan internet..

Har inte tittat på så värst mycket film på senaste tiden, har mest kollat på Sopranos, som jag har tänkt att plöja igenom hela serien. Och så har ju The Office säsong fyra dragit igång i staterna, finna att tanka hem ett nytt avsnitt varje fredag, sjysst att kolla på innan man drar iväg på förfest eller nåt..

Ett par filmer har jag dock att tipsa om: Planet Terror: Andra, och den i särklass bästa, delen i Grindhouse, där ju Death Proof var den första delen. Gore när det är som allra bäst, med hårda och sexiga hjältekaraktärer och en jävla massa blod och guts. Jag gillar att man har kommit på hur man kan göra dyra filmer och få dem att se billiga ut..  Halloween 2007: Rob Zombies remake på kultklassikern är sjukt snygg och väldigt bra, ger mer djup åt karaktären Michael Myers och bjuder på old school slashing. Många fans lär ha invändningar mot denna film, men jag har inga som helst. Till och med hans snygga, men vanligtvis urusla, fru gör ett bra jobb, tillsammans med hela skådespelarensembeln.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du ar den enda jag kanner som anser att amerikanska The Office ens spelar i samma liga som den Brittiska versionen. Det far du skit for, inte Halloween.... for den har jag inte sett an.

2007-10-11 @ 03:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0