Fan vad sjukt...

..dåligt jag stavade i förra inlägget. Får skylla på tillfällig dyslexi.

Kommentarer
Postat av: Jessica

He´s alive!!

2008-01-17 @ 22:18:59
URL: http://jezzz.blogg.se
Postat av: frida

Japp - du inser vad det här betyder va!? Nu har du börjat updatera o vill du inte att jag ska dö av bloggabstinens så lär du ju a) fortsätta uppdatera, b)se till att jag får behandling för min bloggoholism ;)

O ja - du stavar för jävla kasst!

2008-01-18 @ 06:57:14
Postat av: CHMJ

Kul med spelning aven om jag gav upp pa att nagonsin vara serios med Asta efter "...han blev avlivad och dog" raden pa senaste plattan, ha ha ha. Sa, du ma stava som en kratta men du skulle formodligen producera battre textmaterial an micke blomqvist i sin basta stund nu for tiden.
Vi hores tycker jag.

2008-02-06 @ 03:42:13
Postat av: **** Cube, from the gang called Nerds With Attitude

Upp å hoppa med mer shit, dude. Du måste ju blogga nu när du är annorstädes.

2008-02-25 @ 23:31:41
URL: http://ivoyager.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0