Jag måste kasta skit

då och då. eller ja, rätt ofta faktiskt.
Vissa skull enog kalla mig bitter, det är väldigt fel. jag skulle hellre kalla mig cynisk, och det är en rakt igenom positiv egenskap. jag funderar på att förvandla den här bloggen till en som bara klagar, dels för att jag tror att den skulle bli roligare samt att mina vanliga ventiler för klag ibland tröttnar eller inte räcker till.

Men saker ska också hyllas. idag vill jag hylla bandet Civil Olydnad (www.myspace.com/CIVILOLYDNAD)
Såg dem igår på kafé 44, för övrigt första gången jag var på det legendariska stället. Det känns bra att den svenska 80-talspunken inte är död. Samma anda som Asta Kask och Strebers med andra ord. De håller ju inte samma klass naturligtvis, men det gör inte så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0