Stureplan

Jag har hållit mig från att gå ut där enda sen jag flyttade hit. Igår var jag dock väldigt nära, då jag gick på Berns källare. Jag blev genast påmind om varför jag inte vill gå ut där. anledningen stavas först och främst 170 kronor i inträde. Dyr öl, dålig musik och folk som reser sig ur soffan bredvid när man sätter sig ner är andra aledningar. Det känns bra att veta att man fortfarande inte vill passa in där. Ett kvitto på att mina värderingar fortfarande är sunda. Så dagens hat riktas alltså mot stureplan, föga orginellt.

idag gäller det. Degerfors IF hänger kvar i superettan vid vinst, vid förlust åker de ur. Grimsta IP klockan 14.

Kommentarer
Postat av: Pete

Skönt att ränderna inte gått ur. Protestmusik och Stureplan rimmar inte.

2008-10-30 @ 17:10:19
URL: http://ivoyager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0