Free like a flying demon

För att citrera E-Type, denna H-Type kopia som så länge har berikat det svenska kulturlivet.

Det var iallafall nåt sånt det kändes som, att hoppa fallskärm. Ja, som ni förstår så kom vi iväg till slut..
vädret ställde till det som fan till en början, tack geitskaret och bekkestad. Det resulterade i ett Maxbesök utan mat och ett underbart McDonaldsbesök med mat. Tre timmar senare än beräknat var vi dock på plats på Skavsta flygplats och fick genomöfra hoppet. jävligt tuff känsla, det sammanfattar väl det hela. Film och kort finns från hoppet, men jag fortsätter min trend att inte lägga upp bilder på mig själv här, så det får bar amina kompisar se, som för övrigt väl är de enda som läser den här bloggen.. men ändå..

något att rekommendera var det iallafall... något jag inte kan rekommendera är att tömma en liter Captain morgan efteråt.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Faaan vad coolt! Jag vill se!!!

2008-09-21 @ 22:58:04
URL: http://jezzz.blogg.se/
Postat av: Pete

The higher you are, the further you fall

The taller the bottle, the further you crawl

2008-09-22 @ 01:28:41
URL: http://ivoyager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0