hmm



Såg den här bilden på nån arg liten flickas sida. Jag vet inte vart jag ska börja.
Om nu grisarna planerar en hämnd på människosläktet för att de har blivit
ätna i hundratals år, chockonaturligt för övrigt, så har jag en känsla av att hämden

kommer vara ursklijningslös. Jag tvivlar på att Nasse med sin vilda blick och

blodtörst kommer att säga, nej men titta, här har vi en hederlig vegan, du får leva.
Den dagen hämnden kommer, är också den dagen då djur har mer vett, samarbetsförmåga
och mer sofistikerade vapen än människan. Den dagen ligger nog rätt långt fram
i tiden, men det vore onekligen rätt kul att se dem försöka. Det ironiska är väl att om vi
slutar äta kött, skjuter av djur när de blir för många osv, alltså följer dfen gode veganens väg
så öppnar vi ju den lilla lilla lilla dörr som finns för djuren att overthrowa the system. Vore det inte lite
dumt att låta dem se det ljuset i tunneln, det sista halmstrået, gnistan, hoppet...


 


Kommentarer
Postat av: Hanna

hahahahahaha, chocknaturligt, jag älskart.

2008-09-20 @ 08:12:07
Postat av: frida.L

Du får komma ut till förorten nån dag så ska jag förklara hur logik a là vegetarian fungerar!

2008-09-21 @ 14:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0