Litet tips

Jag brukar vanligtvis vara sjukt dålit uppdaterad vad gäller teveserier, till skillnad mot film. Så, antagligen har väl de flesta redan sett alla avsnitt av den här serien samt sitter o väntar på nya. Hur som helst. Såg reklam för serien The Riches som går på TV8. Vanligtvis hade jag väl inte direkt reagerat, då det är min vanliga reaktion när det blir reklam osv. Men nu såg jag ju att Eddie izzard spelar huvudrollen samt producerar. Värt att kolla in tyckte jag, tankade ner och har nu plöjt det som finns på väldigt kort tid. Så, gillar ni Eddie izzard, vilket man bör göra, så gillar man The Riches, inte helt otippat dominerar han stort. Apropå serier så börjar femte säsongen av The Office sändas i USA på torsdag, hoppas de gör en uppryckning, för förra säsongen var ju tyvärr den sämsta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0