Omvänd effekt

Tog precis ett varmt bad, jag tänkte att det skulle bota min bakfylla som jag har dragits med hela dagen. Det slutade med att jag fick hjärtklappning, svminingskänslor och diverse åkommor. Sjukt trevligt.

Förövrigt så var det jävligt längesen jag använde bloggen, än längre sen jag skrev nåt i den. Det beror på många olika saker. jag har inte varit speciellt upptagen, men det är väl också då man inte har så mycket att skriva. Sommaren var väl sådär, mest jobb. drog dock på West Coast Riot vilket var en hit Putte i Parken var också sjysst. Emmas o Manges bröllop och Manges svensexa var också sjukt kul. Sen så blev det ju mycket öl i vanlig ordning.

Nu har jag bytt jobb och jobbar på en särskola, vilket är jävligt sjysst, men inte riktigt vad jag är utbildad till, men så länge man trivs liksom.

Så, nu har jag varit seriös nog. Jag inbillar mig inte att många kommer läsa den här bloggen den här vändan heller... men jag ska försöka skriva lite, om inte annat för att använda bloggen som något så sjukt som en dagbok, istället för en reklamsida för massa menlösa produkter som ingen människa i världen behöver (läs blondinbella, min nemesis)´

I morgon ska jag, om vädret til¨låtr, hoppa fallskärm. Ser fram emot det som fan, bara att hoppas det blir av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0