"I don´t agree with that in the workplace"

för att citera David Brent (Ricky Gervais)

Det känns helt okej att det inte är okej att snacka skit bakom allas rygg om att de är kassa, för att sen inte sköta sitt jobb.

Vi står nu utan samordnare på mitt jobb, då den som hade just den tjänsten uppförde sig som beskrivit ovan, och således fick sluta. Kul nu o se om ledningen vill att hans uppgifter ska splittas på oss som är kvar. Det vore helt okej, för jag antar att det skulle innebär mer pengar till mig. Om inte, troooligt.

Har skrivit fruktansvärt lite i bloggen, vilket kan förklaras med att jag inte vill skriva om privata grejer här, och det mest intressanta i mitt liv just nu är just mitt privatliv.

Har inte heller skrivit om alla filmer jag sett, och det lär jag ju inte göra retroaktivt heller. Såg iallafall Eden Lake igår. Det var en helt okej thriller/skräck-rulle, även om jag är lite trött på redneckprylen. Om man gillar att jämföra filmer så ligger det väldigt nära till hands att jämföra den här med Deliverance, eller Den sista färden som den heter på svenska. Sorglig översättning, men dock bättre än den norska versionen, Picnic med döden. En besvikelse var också att jag trodde att Thomas Turgoose skulle ha en mycket större roll. Det visade sig dock bara att de sålde filmen med hjälp av hans namn, sånt är trist.

Och Scolari fick gå, som jag spådde innan säsongen började. Fan, jag kanske vet mer än jag tror, ska nog börja betta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0