konstfuck

- Tja konstfack, vad händer?
- Inget särskilt, spelar sinnessjuka, klottrar vagnar, sprayar kycklignar.
- Det gamla vanliga alltså.
- Ja, just precis.
- Jo, jag tänkte pitcha en idé jag har.
- Låt höra.
- Jag funderar på om man inte kan inhägna ett område skog i Jämtland, snickra ihop några baracker, resa ett par vakttorn,     betala Fadde Darwich några korvören för att vakta. Sen så bara tar vi alla era "elever", samt de tre kommande årens sökanden, bussar upp dem i skogen och låter dem bo där, som nån sorts workshop. Skulle jag kunna få använda lite av era funds till detta.
- Är det verkligen konst?
- Jaja, installation.
- Jag ska höra med kollegiet, men min spontana åsikt är, kör.


idioter

Kommentarer
Postat av: Pete

Woooooooooooooooooooooooooooooooooord.

2009-02-17 @ 01:15:44
Postat av: Anonym

Hehe...jag vill också åka till Jämtland...

2009-02-17 @ 21:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0