45 minuter

Det är exakt så många minuter som jag har vistats utomhus sedan torsdag kl. 14. Det är snart exakt tre dygn.
Jag har inte deppat ihop, jag har helt enkelt blivit jävligt förkyld.

Så, vad har jag åstadkommit?

---------------------

ingenting.

förutom det simpsonaktiga fenomenet rövgrop i soffan.
tvivelaktig tillfredsställelse må jag säga.

jag har även fyllt en chipsskål med snorpapper
fyllt min hals fyrtio gånger med slem
tömt min hals på slem, 40 gånger. på smärtsammast möjliga vis
talat med folk på internet
sett filmer och sport
tyvärr också let´s dance och melodifestivalen, jag kunde inte värja mig. jag är svag. jag är däremot än mer övertygad om att djävulen har bosatt sig i min teve.

det var väl min helg

Kommentarer
Postat av: Emma

"folk" är det så vi kallas, så opersonligt!

2009-03-16 @ 08:25:21
Postat av: Mange

jävel, det där låter hälja!

2009-03-18 @ 20:58:10
URL: http://allenbrant.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja, det var fan hela hälja

2009-03-20 @ 18:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0