Schulmann, ständigt denna Schulmann

Vafan. jag skrev för jävligt längesen om att SVT hade med Alex Schulmann (en av mina nemesisar) i nåt jävla skitprogram.
Jag skrev samtidigt att den jäveln förhoppningsvis skulle hålla sig borta ur sportsammanhang åtminstone ett tag till.
idag åkte jag hem till Remma för att vi skulle träna. Då sitter han och tittar på FAN TV på svenskafans.com. Där pratar de stockholmsfotboll och har en "expert" för varje lag. Då sitter den där jävla idioten där och representerar AIK. Och det har han tydligen gjort sedan förra året. Det va rj utur då att jag inte ser på FAN TV, men den enda gången man gör det, och det låter intressant så märker man att den där jäveln ska sitta där o visa sitt jävla felknullade anlete.

Jag blir besviken, arg, ledsen. Och känner, på allvar, inte den minsta avundsjuka över att han har gjort karriär på att vara idiot med dålig humor. Då lever jag hellre off the grid i all evighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0