det är egentligen fantastiskt, eller är det inte det?

Jag har inte skrivit något i den här bloggen sen i juni eller nåt liknande. Ändå är det en besökare som tittar in med jämna mellanrum. För när jag tittar på statistiken så verkar det onekligen så. Detta är väldigt underligt, och jag vill gärna veta vem denne någon är, för det är ju hur kul som helst. Det får mig nästan att vilja skriva i bloggen igen, men bara nästan.

Jag vet ju hur "alla" törstar efter att få läsa min eminenta poesi, och den själen kan jag glädja med att avslöja att jag håller på att spåna på ännu ett mästerverk, en samhällskritisk dänga som kommer vara allt för pubertal för min ålder.

Så ge dig till känna nu, eller är det så att jag själv kollar in bloggen från olika datorer, vore ju snopet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0