facebook - vad ska man säga om "människorna" där.

för första gången kommer nu ett inlägg som kan relateras till bloggens förhållandevis nya namn.
I kategorin onödiga intryck kan man ju placera in sjukt  mycket, och Facebookprofiler och statusuppdateringar tar ju självklart plats där.

Vi vet ju alla att det finns idioter på Facebook, precis som i vanliga livet.

Men den som har stått ut mest, hittills ska väl tilläggas. Är min kompis arbetskamrat, som har haft det goda omdömet att lägga upp bilder på sin mormors begravning. Där finns kort på kistan, prästen som pratar, Morfar som står o gråter vid kistan samt alla andra som går fram till kistan i procession. Inte nog med det så har hon sen lagt upp kort på fikat efteråt, där alla ler o gör segertecken. Vafan blir det. jag kan väl inte säga att jag är finkänsligast i världen, men det finns fan en gräns. Min gräns går långt innan att ställa mig o knäppa en bild på min sörjande morfar med handen på sin livskamrats kista. tjejen i fråga måste ju vara den dummaste som går i ett par skor.

Lämna inte ut ert liv så jävla fullständigt. Av vilka skäl ni än gör det, för att få uppmärksamhet, tröst, elelr för att provocera. Det finns alltid folk som jag som kommer göra så jävla mycket narr av er dumhet. Och snälla, snälla, snälla... Sluta skriv hur jävla mycket ni älskar era flickvänner o pojkvänner. Det kanske låter konstigt för er som inte förstår, men den informationen är alltid finare när den delas mellan två, inte flera hundra.

Jag spyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0