fanfanfan, jag hatar att krypa till korset.

Jag har, under en väldigt lång tid, hävdat att Thåström är slut som artist. Jag har hävdat att han nådde sin absoluta peak Ebba Grön. jag har rent av rådissat hans senaste alster, jag slutade lyssna när han släppte Det är ni som är dmo konstiga, det är jag som är normal. folk har försökt att få mig att förstå att de två sista plattorna är magnifika. jag ha rinte lyssnat, vare sig på dem eller på plattorna. Häromkvällen hade jag inte ett skit att göra, o av en slump började jag lyssna. De två plattorna har de senaste dagarna snurrat intensivt hemma, det är så sjukt jävla bra. Så inihelvete jävla bra. Sen måste jag ändå säga att jag tycker Ebba Grön är det bästa han gjort.

Fan vilka intressanta inlägg jag producerar, det är ju konstigt att jag inte har fler än tre läsare.

Kommentarer
Postat av: Pete

Jaha, du bara går å aktiverar din blogg utan att säga till? Ditt svin.

2010-03-25 @ 19:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0