Två morgonchocker, i de onödiga intryckens förlovade land.

Jag vaknar, känner mig trött o tillomed lite full, för att citera Hästpojken.
Jag slår på datorn, precis som jag gör varje morgon, surfar in på min startsida som för nöjes skull är Aftonbladet.
Och mitt ibland all porr o knark möts jag av två meganyheter, som världen för det första inte nånsin kunde ista ut själva och för det andra är så fruktansvärt otänkbart att jag funderar på att stanna hemma från jobbet.

- Man har hittat hudblekningsmedel i Michael Jacksons hus - Jag vet, de är förmodligen planterade där av sensationsjournalister. Eller det kanske var samma person som lade dit dem som "mördade" jackson genom övermedicinering. Som om den stackars doktorn hade nånting att säga till om vad den skadade Wacko skulle stoppa i sig.

- Ricky Martin är bög - Jag vet inte vilken värld kvinnor har levt i. Men varje man som knallar runt på den här jorden och som har nån sorts koll på offentliga personer har förstått för längesen att den glade latinon har spelat på vår planhalva hela tiden, han försökte fan göra mål på mig en gång. Chocken är jämförbar med när Peter Jöback kom ut, då jag ramlade av stolen och bröt svanskotan o fick ligga med rumpan i vädret flera veckor, det var både traumatiskt och lite ironiskt.

Kommentarer
Postat av: Petter

Har Ricky försökt ta dig köksvägen? Förtälj!

2010-03-30 @ 12:11:18
Postat av: emilia

hahah :D

2010-03-31 @ 19:01:07
URL: http://chickytimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0